Сторінка молодого вчителя

Кодекс честі молодого учителя

1. Будь компетентним, вимогливим, але справедливим вчителем.
2. Не підвищуй голос в будь-якій ситуації. Пам'ятай: того, хто кричить, погано слухають.
3. Доводь свою компетентність і професіоналізм, логічно викладаючи матеріал. Зумій створити доброзичливу обстановку, яка сприяла б кращому сприйманню учнями навчального матеріалу.
4. Не поспішай виставляти найвищий бал. Зваж всі "за" і"проти". Пам'ятай: низька оцінка викликає не бажання вчитися, а байдуже ставлення до навчання та зневагу до вчителя.
5. До кожного уроку готуйся, як до сповіді: запитуй свого сумління, чи ти зробив усе що від тебе залежне для його підготовки.
6. Намагайся бачити не в цілому клас,а кожного учня,розуміти його настрій, психологічний і фізичний стан.
7. Переступивши поріг школи, зосередь свою увагу на завданнях, які необхідно виконати в першу чергу.
8. Перед початком уроку подивись у вічі учневі. Дай пораду тому, кому необхідна допомога.
9. Пам'ятай, що повага і любов до учня - це життєве кредо вчителя.
10. Не зашкодь! Ніколи не нав'язуй своєї точки зору. Вона може бути хибною.
11. Поважай думку учня. Намагайся спокійно вислухати його аргументацію. Якщо вона неправильна, звернись по допомогу до класу. Нехай учні пошукають і знайдуть разом із учителем істину.
12. Не принижуй гідності учня. Не говори грубощів, не кричи, інакше учні боятимуться тебе, але й зневажатимуть.
13. Завойовуй авторитет не "всепрощенням", а чесністю, порядністю, справедливістю, об'єктивністю, добротою.
14. Будь добрим.
15. Слідкуй за своїм зовнішнім виглядом: учитель- це артист, який постійно перебуває на сцені. Пам'ятай: учні уважно стежать за твоєю зовнішністю.

_________________________________________________________________________________________________

ПОРАДИ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЕВІ

Орієнтовний зміст розділів поурочного плану

І, Тема уроку
1.Триєдина мета та завдання  уроку.
2. Тип, структура уроку.
3. Загальні методи. Прийоми роботи.
4. Наочність. Джерела інформації.

ІІ. Повторення (актуалізація) опорних знань
1. Які раніше набуті знання, закони потрібно відновити, щоб підготувати учнів до сприйняття нового матеріалу.
2. Самостійна робота учнів (зміст).
3. Методи зацікавленості учнів даною темою, предметом.
4. Форми контролю за роботою всього класу та окремих учнів.

ІІІ, Засвоєння нових знань
1. Нові поняття. Закони, правила та способи засвоєння.
2. Що повинні засвоїти учні. Пізнавальні навчальні завдання.
3. Самостійна робота та її зміст (дидактичне призначення).
4. Проблемні та інформаційні питання.
5. Варіанти вирішення проблеми.
6. Варіанти закріплення вивченого.

IV.Формування умінь і навичок
1. Конкретні уміння і навички для відпрацювання.
2. Види усних і письмових самостійних робіт і вправ.
3. Методи "зворотнього звя'зку".

V. Домашнє завдання
1. Що повторити.
2. Творче самостійне завдання.
3. Обє'м домашнього завдання. 

Немає коментарів:

Дописати коментар